Přejete si:

Objektivní zpětnou vazbu?
Zvyšovat kvalifikovanost Vašich zaměstnanců?
Získat konkurenční výhodu?

Kontaktujte nás:
T: +420 606 716 254
E:info@mysterydiner.cz

O nás

Jsme společností, která se zabývá controllingem a poradenstvím v oblasti gastronomie. Díky bohatým zkušenostem z tuzemska i ze zahraničí Vám můžeme nabídnout služby, které významně pomáhají provozovatelům restauračních zařízení, kaváren, barů a hotelů zvyšovat svou konkurenceschopnost prostřednictvím procesů, které vedou k soustavnému zlepšování kvality služeb a obchodních výsledků.

Nastavení jasných pravidel a standardů, vzdělávání, implementace a monitoring celého procesu je jádrem naší činnosti a klíčem k Vašemu úspěchu.

Miroslav Magerstein

Miroslav Magerstein Ačkoliv jsem vystudoval obor provozní podnikání na Zemědělské fakultě Jihočeské univerzity, celý svůj profesní život jsem strávil v sektoru služeb v oblasti gastronomie. Díky kombinované formě studia jsem měl prostor pro práci v nejrůznějších provozech od restaurací, kaváren, barů a hotelů v Čechách i v zahraničí. Největší zkušeností pro mě byla práce pro Bay Restaurant Group ve Velké Británii. Jako Restaurant Manager jsem se poprvé setkal s propracovanou podnikovou kulturou, systematickou motivací, nadšením pro práci a efektivní zpětnou vazbou. Podobné znaky dobře fungujícího businessu a spokojených zákazníků jsem zaznamenal v Čechách pouze, když jsem pracoval jako Product Manager pro společnost AmRest s.r.o., která operuje se značkami KFC, Burger King, Pizza Hut aj.

Mystery shopping je pro společnosti tohoto typu nezbytný nástroj kontroly kvality, motivace a navýšení prodeje. Naším cílem je zpřístupnit tyto procesy všem, které zajímá spokojenost zákazníků a rozvoj vlastního podnikání.

  

  

Vlastimil Průša

Vlastimil Průša

Téměř celý svůj profesní život jsem doposud zasvětil gastronomii a obchodní činnosti v oblasti služeb. V gastronomii jsem prošel celou řadou pozic konče Restaurant Managerem. V obchodní činnosti jsem napomáhal organizacím s optimalizací provozních procesů v segmentu personálního managementu. Mezi mé klienty patřily společnosti a organizace různých typů od malých, středních až po velké s nadnárodním působením. 

Se zákazníkem buduji dlouhodobý vztah na bázi partnerství.

Vždy hledám takové řešení, které klientovi přinese maximální užitek a spokojenost.

I toto byl jeden z důvodů, proč jsem vstoupil do MYSTERY DINER.

Chci svými znalostmi přispět k růstu našich klientů a jejich spokojených zákazníků.