Přejete si:

Objektivní zpětnou vazbu?
Zvyšovat kvalifikovanost Vašich zaměstnanců?
Získat konkurenční výhodu?

Kontaktujte nás:
T: +420 606 716 254
E:info@mysterydiner.cz

Co je mystery shopping?

Mystery shopping nebo také mystery customer je anglický ekvivalent pro tajný nákup nebo tajného zákazníka. Jedná se o velice efektivní nástroj průzkumu trhu nebo také interního auditu služeb, které daná společnost poskytuje. Jako velice užitečný nástroj zpětné vazby je používán již od 40. let 20. století a v současné době je používán většinou renomovaných společností.

Účelem tajného nákupu a tajného zákazníka je sběr informací týkajících se samotného nákupu, vstřícnosti, odbornosti a profesionality personálu, hodnocení prostředí a celkového zážitku z poskytnuté služby.

Tajný zákazník je proškolený profesionál, který se nijak neliší, nikdo jej nerozpozná, má stejné potřeby, stejné dotazy, vyžaduje stejnou pozornost jako běžný zákazník, s tím rozdílem, že pracuje pro Vás a pečlivě zaznamenává každý detail návštěvy.